roligaste protokollet evaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Idag kände jag mig tråkig. Så jag tänkte att jag skulle städa datorn lite. Och då hittade jag det här. Och då kände jag mig rolig igen.

Klassråd vecka 8

 

Ordförande: (Relativt hot boy)

Sekreterare: LisaMaria 

Likabehandlingsplanen

Någon har förstört särskoleelevernas utställning som handlade om socker och innehöll många tänkvärda texter. Vi vet inte vem som gjort det men tror i alla fall inte att det var någon i vår klass.

Information från klassföreståndare

Vi ska till Ljungåsen på torsdag och åka skidor. Det är bra om man har på sig varma kläder.

Utvärdering av kärleksdagen, några tyckte att det var roligt, några tyckte inte att det var roligt men dom flesta tyckte i alla fall att det inte var värt pengarna. Till nästa år: man kan göra det mycket billigare och lägga pengar på nya skolböcker.

Vad ska vi äta för frukost på studenten? den som tycker något skulle skriva upp det på en lista.

 

Arbetsbelastning

Fysikprov tisdag vecka 8

Matte E-prov torsdag vecka 10

Matte breddning-prov fredag vecka 10








MVH ödmjuk bloggtjej



Kommentarer
Postat av: Ken

det var roligt och jag skrattade. haha

2011-01-24 @ 12:23:59
Postat av: KK

det var kul

2011-01-24 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0